Un brand este un nume, un termen, un semn, un simbol, un desen sau o combinatie a acestora, avand ca scop identificarea bunurilor sau serviciilor unui vanzator sau grup de vanzatori si diferentierea acestor bunuri sau servicii de cele ale concurentilor. In esenta, un brand il identifica pe vanzator sau producator – poate fi un […]
Mai mult →Panda 4.0 – Un nou update Google din 20 mai 2014
pe 05/06/2014in Blogtags: google, optimizare, panda, seo, tehnici, update

Google a anuntat un nou update Panda care a inceput sa ruleze in returnarea rezultatelor motorului de cautare Google incepand cu 20 mai 2014. Informatia a fost anuntata pe Twitter la @mattcutts, unde Matt Cutts directorul de la Webspam Google anunta acest nou update. Update-ul a avut in vedere penalizarea acelor siteuri care au continut […]
Mai mult →Publicitatea prin bannere
pe 26/05/2014in Blogtags: bannere, formate, publicitate

Un banner este o formă de publicitate online prezentă sub forma unei imagini (sau succesiuni de imagini) grafice care în mod obișnuit funcționează de-a lungul părții de sus sau de jos a paginii web sau este poziționată într-o margine sau alt spațiu rezervat pentru inserturi publicitare. Bannerele publicitare online construiesc brand awareness (conștientizarea de marcă) […]
Mai mult →Publicitatea in mediul online
pe 26/05/2014in Blogtags: internet, online, publicitate

Trăim într-o lume virtuală, ne perindăm într-un spațiu fără delimitări geografice și bariere culturale, unde timpul dictează progresul incredibil al omenirii. Apariția televiziunii în urmă cu 40 de ani sau a televiziunii prin cablu în urmă cu 15 ani a fost privită ca un boom al tehnologiei și a capacității creatoare a omului, însă apariția […]
Mai mult →